אוננות: חקירת היתרונות של מעשה טבעי של גירוי מיני

אוננות: חקירת היתרונות של מעשה טבעי של גירוי מיני

מספר מילים 379

אוננות היא פעולה טבעית של גירוי מיני שלעתים קרובות אינה מובנת וסטיגמה. למרות זאת, היתרונות של אוננות הם בשפע והוכחו מדעית כמועילים לבריאות הנפשית והפיזית כאחד. כדי להמחיש את הידוע על אוננות ואת השלכותיה החיוביות, יש להבין במה מדובר, להגדיר את הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך ולהבהיר את התפיסות המוטעות שממשיכות להעיב על נושא זה.

מהי אוננות?
אינדקס מומלץ- escort4israel.com
אוננות, המכונה לעתים קרובות הנאה עצמית או גירוי עצמי, היא הפעולה של מתן גירוי מיני לעצמך על מנת להשיג עוררות מינית והנאה. זה לא בהכרח מערב אדם אחר וניתן לעשות זאת ללא כל מגע כלל. אוננות יכולה לכלול מגע פיזי, כגון שפשוף, ליטוף ולחיצה על חלקים בגוף כגון אזור איברי המין. זה יכול לכלול גם גירוי מנטלי, כגון פנטזיה או דמיון מפגשים מיניים.

סיכונים וסיבוכים
אוננות היא פעילות בטוחה שלעתים רחוקות יש סיכונים הקשורים או להוביל לכל סיבוכים. חשוב לציין כי הנוהג של אוננות מוגזמת נקשר לפגיעה פיזית קלה באזור איברי המין, ולכמה בעיות נפשיות כגון התנהגות כפייתית. בעוד סיכונים אלה אמיתיים, הם קטנים בהרבה מהיתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים של אוננות.

היתרונות של אוננות
מעשה האוננות מועיל ללא ספק לבריאות הגופנית והנפשית של בני האדם. ראשית, הוא משחרר אנדורפינים, כימיקל ה"הרגשה הטובה" הטבעי של הגוף, הפועל כמשכך כאבים וכמעלית מצב רוח. כתוצאה מכך, אוננות יכולה להפחית מתח, חרדה ודיכאון. שנית, אוננות משפרת את הבריאות המינית. זה יכול לעזור לווסת את ההורמונים הקשורים למין ואורגזמה. בנוסף, אוננות רגילה יכולה לעודד ייצור סיכה ותחושת מסוגלות עצמית מינית משופרת. לבסוף, אוננות יכולה להגביר את ההנאה המינית. אוננות רגילה יכולה לשפר את יכולתו של הגוף לחוות הנאה ויכולה להגביר את רגישותו של האדם לעוררות.

תפיסות מוטעות סביב אוננות
למרות יתרונותיה הפיזיים והנפשיים המשמעותיים, אנשים רבים ממשיכים לראות באוננות פעילות לא נעימה או לא מוסרית. אין זה נכון להניח כי אוננות היא רק למי שאינו יכול לקבל סיפוק מיני מפרטנר אחר. אוננות היא חלק טבעי ובריא במיניות האנושית שיכול להגביר את ההנאה ממין זוגי. בנוסף, מחקרים רבים הפריכו את הרעיון כי אוננות גורמת להשפעות מזיקות פיזיות ומסוגלת להוביל לתחלואים פסיכולוגיים מסוימים. כל התחזיות הללו מגובות בראיות מדעיות.

מסקנה
חשוב לזכור כי היתרונות של אוננות כוללים בריאות פיזית ורגשית, כמו גם הנאה מוגברת ממין. אמנם ישנם כמה סיכונים תיאורטיים הקשורים אוננות, הם קטנים בהשוואה ליתרונות. בסופו של דבר, אוננות מספקת לאנשים הזדמנות לספק את הצרכים שלהם במקום להסתמך על אדם אחר. יש לאמץ אותה כאקט של אהבה עצמית וחקירה מינית.

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי ולא מובן הוא עולם פטישי המין. פנטזיות ותשוקות נסתרות אלה יכולות לנוע בין שפירות יחסית לביזאריות וטאבו. במאמר…

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

כשאנשים חושבים על ישראל, הערים הראשונות שעולות לעתים קרובות לראש הן תל אביב, ירושלים וחיפה. מטרופולינים שוקקים אלה הם ללא ספק יעדי תיירות פופולריים ובצדק, שכן כל אחד מהם מציע חוויות ייחודיות משלו. עם זאת, יש עיר הממוקמת ממש דרומית לתל אביב שלעתים…

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה במהלך יחסי מין. בעוד שזה קשור בדרך כלל עם גברים מבוגרים, ED יכול להשפיע על…

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית