אוננות: תרגול בריא ומהנה

אוננות: תרגול בריא ומהנה

מספר מילים 424

אוננות היא פרקטיקה מינית נורמלית לחלוטין, בריאה ומהנה שנצפתה בקרב אנשים לאורך ההיסטוריה. זהו גירוי עצמי של איברי המין להנאה מינית שעשויה להוביל או לא להוביל לאורגזמה. למרות סטיגמה היסטורית בחברות רבות, אוננות הפכה לאחרונה מקובלת יותר ברחבי העולם.

באופן כללי, אוננות היא תרגול בטוח ובריא. למרות שיש כמה טענות רפואיות הנוטות לקשר אותו למחלות שונות, רוב הראיות המדעיות אינן תומכות בהשפעות הבריאותיות השליליות המופרכות ולעתים קרובות מופרכות הקשורות בדרך כלל לאוננות. יתר על כן, מחקרים רבים הוכיחו את ההשפעות החיוביות שיכולות להיות לאוננות, לא רק על הבריאות הפיזית, אלא גם על הרווחה הנפשית.

לא משנה איך זה מתורגל, ישנם אלמנטים מסוימים של אוננות הנפוצים על פני קהילות שונות. זה כרוך בנגיעה, שפשוף, או גירוי אחר של הגוף להנאה מינית. במקרים מסוימים, אנשים עשויים להשתמש בויברטורים, דילדו או חפצים אחרים כדי ליצור את התחושה. בהתאם לאדם, רמות אינטנסיביות שונות עשויות להגיע ולדרוש גישות שונות.

אוננות, עבור אנשים מסוימים, היא צורה של ביטוי עצמי או חקירה ומאפשרת לאנשים להשיג הבנה טובה יותר של התשוקות המיניות שלהם. זו יכולה להיות דרך לגלות כיצד הגוף מגיב לנגיעות וללחצים שונים. עם תרגול, אנשים יכולים להיות יותר בקשר עם הגוף שלהם ולשפר את החוויות המיניות שלהם עם שותפים.
sexvip.co.il

אוננות מספקת גם יתרונות פיזיים מסוימים. נמצא כי הוא מפחית מתח, עוזר לנהל מתח מיני ומשפר את איכות השינה. אנשים המאוננים באופן קבוע נמצאו גם כבעלי רמות גבוהות יותר של הערכה עצמית ומתמודדים טוב יותר עם תחושות של חרדה ודיכאון. בנוסף, תרגול זה נמצא גם להגדיל את ריכוזי אנדורפינים, ובכך לספק תחושה של רוגע והנאה.

אנשים העוסקים באוננות עשויים לעשות זאת ממגוון סיבות. עבור חלק, זה עשוי להיות דרך לחקור את המיניות שלהם ואת הגוף, בעוד עבור אחרים, זה עשוי להיות דרך להתמודד עם תחושות של בדידות או תסכול. עבור רבים, זה פשוט פעילות מהנה שיכולה להביא יתרונות פיזיים ופסיכולוגיים.

למרות שאוננות מתורגלת בדרך כלל לבד, יש אנשים שיש להם אוננות כחלק מחיי המין שלהם עם בן זוג. זה יכול לכלול אוננות הדדית או גירוי בו זמנית ויכול להוסיף גיוון לפעילות מינית. זה יכול לשמש כדרך להגביר את ההנאה הפיזית, להעמיק את הקשר בין בני זוג, ולהרחיב את הרפרטואר המיני.

לסיכום, אוננות היא פרקטיקה טבעית ובריאה לחלוטין שניתן להשתמש בה למטרות שונות ומביאה יתרונות בריאותיים פיזיים ופסיכולוגיים שונים. הראיות מצביעות על כך שעלינו לאמץ ולנרמל את הדיון באוננות, כך שאנשים יוכלו ללמוד להרגיש בנוח לעסוק בתרגול זה ללא בושה או פחד משיפוט.

למרות שזה תרגול בריא, זה עדיין יכול להיות מקור של אי נוחות אישית או מבוכה. עבור אלה המבקשים עזרה, עבודה עם איש מקצוע מוסמך בתחום הבריאות יכולה להיות שימושית בדיון על רגשות קשורים וחקירת נושא האוננות בסביבה בטוחה ותומכת.

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי ולא מובן הוא עולם פטישי המין. פנטזיות ותשוקות נסתרות אלה יכולות לנוע…

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

כשאנשים חושבים על ישראל, הערים הראשונות שעולות לעתים קרובות לראש הן תל אביב, ירושלים וחיפה. מטרופולינים שוקקים אלה הם ללא ספק יעדי תיירות פופולריים ובצדק, שכן כל אחד מהם מציע חוויות ייחודיות משלו. עם זאת, יש עיר…

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה במהלך יחסי מין. בעוד שזה קשור בדרך כלל עם…

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית