איך לצאת לדייטים באוניברסיטה

איך לצאת לדייטים באוניברסיטה

מספר מילים 287

היכרויות באוניברסיטה יכולות להיות קשות, במיוחד כשמדובר בבנות. יש הרבה תחרות, שיכולה להקשות לדעת איך לגשת אליהם. אבל אל דאגה – עם כמה טיפים וטריקים, אתה יכול לתפוס את הבחורה שאתה רוצה. הנה איך לצאת עם בנות באוניברסיטה.

אין דרך אחת נכונה לצאת לדייט, אז אל תפחדו להתנסות בשיטות שונות. התחל בכך שתשים את עצמך שם בחוץ. מחפש ברחבי הקמפוס הזדמנויות לפגוש בנות. הצטרפו לחוגים ולמועדונים, השתתפו באירועים, הצטרפו לקבוצת לימוד והשתתפו בדיונים כיתתיים. אם אתה רואה מישהו שאתה אוהב, הצג את עצמך והתחל שיחה. שאל אותה שאלות וודא שאתה אמיתי וכנה.

למד לקרוא רמזים חברתיים. כשאתם מדברים עם בחורה, שימו לב לשפת הגוף שלה ולטון הדיבור שלה. חפש סימנים לכך שהיא עשויה להיות מעוניינת לנהל איתך שיחה. אם היא משקפת את שפת הגוף שלך, מכוונת את גופה אליך ויוצרת קשר עין, כל אלה הם סימנים טובים. ואם אתה לא מצליח למצוא בנות באוניברסיטה, תמיד יש נערות ליווי במרכז.

תהיו עצמכם. היכרויות באוניברסיטה יכולות להיות מורטות עצבים, אבל נסו להירגע. הורידו את הלחץ מעצמכם על ידי כך שתהיו העצמי האותנטי שלכם. הראה לה שאתה בטוח בכך שתהיה כנה ופתוח. הביעו את עצמכם באמצעות הדברים שאתם עושים ואומרים.

קחו יוזמה. אם אתה מעוניין לצאת עם מישהו, אל תפחד לשאול. היו פרואקטיביים ועשו את הצעד הראשון. שאל אותה בדייט או הצע להיפגש מתישהו.

היו סבלניים. רוב מערכות היחסים לא מתרחשות בן לילה. קח את הזמן שלך להכיר מישהו ואל תפעיל יותר מדי לחץ על עצמך או עליה. תיהנו זה מחברתו של זה ותכירו אחד את השני יותר.

היכרויות באוניברסיטה יכולות להיות מהנות, אבל הן גם יכולות להיות מאיימות. עם הטיפים והטריקים הנכונים, עם זאת, אתה יכול למצוא את נערת חלומותיך. שימו את עצמכם בחוץ, למדו לקרוא רמזים חברתיים, היו עצמכם, קחו יוזמה והיו סבלניים. וכמובן, תיהנו. בהצלחה!

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי ולא מובן הוא עולם פטישי המין.…

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

כשאנשים חושבים על ישראל, הערים הראשונות שעולות לעתים קרובות לראש הן תל אביב, ירושלים וחיפה. מטרופולינים שוקקים אלה הם ללא ספק יעדי תיירות פופולריים ובצדק, שכן כל אחד מהם מציע חוויות…

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה במהלך יחסי מין.…

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית