"גלה את תנוחות המין הטובות ביותר לקחת את חיי האהבה שלך לשלב הבא!"

"גלה את תנוחות המין הטובות ביותר לקחת את חיי האהבה שלך לשלב הבא!"

מספר מילים 398

בחדר השינה, מגוון הוא תבלין החיים. אחרי הכל, מי רוצה להשתעמם מאותה שגרה ישנה? אם אתם מחפשים כמה מהלכים חדשים שיוסיפו קצת התרגשות ותבלין לחיי האהבה שלכם, אל תחפשו עוד! במאמר זה נחקור את תנוחות המין הטובות ביותר כדי לקחת את חיי המין שלך לשלב הבא.

התנוחה המיסיונרית היא מצרך בסיסי עבור זוגות רבים, ולא בכדי. עם הגבר על גבי האישה, תנוחת מין פופולרית זו מאפשרת שליטה ואינטנסיביות רבה יותר. ישנן וריאציות רבות של התנוחה המיסיונרית, כגון רגליים על כתפיים, רגליים מחליקות זו מזו והחוצה, והמיסיונר הדופק עמוק.

עבור אותם זוגות המחפשים משהו קטן נוסף, סקס אנאלי יכול להיות תוספת נהדרת לרפרטואר שלך. מין אנאלי הוא נושא טאבו עבור רבים, אבל זה יכול להיות מהנה להפליא עבור שני בני הזוג. הקפידו להשתמש בהרבה חומר סיכה כדי להבטיח חוויה נוחה. הקפד להשתמש בקונדום למין אנאלי אם אינך קשור בנוזלים.

הפרס עבור תנוחת המין הרב-תכליתית ביותר הולך לסגנון כלבבי. תנוחה זו נהדרת כאשר זוגות רוצים לשנות את הקצב והאינטנסיביות. עם סגנון כלבבי, אתה יכול לדחוף מאחור ולגוון את הלחץ והעומק. יתר על כן, ניתן לשנות את סגנון הכלבלב כאשר אחד מבני הזוג יורד על אמות הידיים, שובבות עם מכות קלות, או הוספת כרית כדי לקרב את הירכיים של בן הזוג המקבל לחדירה עמוקה יותר.

עבור אוהבי מין אוראלי, 69 הוא ללכת למשחק. 69 היא עמדה נהדרת לענג אחד את השני בעת ובעונה אחת. שניכם יכולים לרדת אחד על השני ולעשות תורות להראות ולקבל הנאה. ניתן ליהנות מתנוחה זו כל עוד אתה רוצה, מה שהופך אותה לאחת מתנוחות המין המהנות ביותר שיש.

הוא מסיים:: עבור הריגוש המחפש בחדר השינה, המריצה היא אופציה אידיאלית, וקצת מעז!. המריצה דורשת מבת הזוג לרדת על ידיה וברכיה, בעוד בן זוגה עומד ומחזיק את רגליה. לאחר מכן הגבר תומך בפלג גופה העליון בזמן שהוא חודר אליה. בת הזוג יכולה לווסת את הלחץ והעומק כשבן זוגה דוחף.

לבסוף, עבור אותם זוגות שמשתוללים על סקס עומד, יכולים להיות הרפתקה משלהם. כאשר שני בני הזוג עומדים, בת הזוג יכולה להישען על קיר או משטח מוגבה, ובן זוגה יכול לחדור אליה מאחור. תנוחה זו יכולה להשתנות עוד יותר כאשר בן הזוג הגברי מרים את רגלו למעלה ובוטח בזוויות שונות להנאה גדולה עוד יותר.

לא משנה באיזו תנוחת מין תבחרו, חשוב ששני בני הזוג ירגישו בנוח ויעוררו אותם כראוי. משחק מקדים לא יסולא בפז לקביעת מצב הרוח ולהעצמת ההנאה. הקפידו לדון בתנוחות ששניכם מרגישים איתן בנוח ויכולים ליהנות מהן יחד. עם קצת תרגול, אתה יכול לשלוט בתנוחות המין הטובות ביותר כדי לקחת את חיי האהבה שלך לשלב הבא!

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי ולא מובן הוא עולם פטישי המין.…

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

כשאנשים חושבים על ישראל, הערים הראשונות שעולות לעתים קרובות לראש הן תל אביב, ירושלים וחיפה. מטרופולינים שוקקים אלה הם ללא ספק יעדי תיירות פופולריים ובצדק, שכן כל אחד מהם מציע חוויות…

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה במהלך יחסי מין.…

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית