ההיסטוריה של הדירות הדיסקרטיות: זנות בארצות הברית

ההיסטוריה של הדירות הדיסקרטיות: זנות בארצות הברית

מספר מילים 470

ההיסטוריה של דירות דיסקרטיות בארצות הברית שתחילתה בשנת 1800, כאשר העסקים המאורגנים הראשונים החלו להופיע בערים מפילדלפיה לסן פרנסיסקו. דירות דיסקרטיות היו דרך להפעלת זנות באופן גלוי יותר ובקנה מידה גדול יותר. דירות דיסקרטיות סיפקו שירות כללי יותר לגברים, אפשרו להם להתנשא על נשים כשהיה להם כסף לעשות זאת ויצרו שוק מין ממוסחר. בשנת 1900 המאוחרות, עסקים אלה נודעו בשם "דירות דיסקרטיות", ובעוד מוסדות אלה עדיין נוכחים היום, הפופולריות שלהם ירדה בשל אכיפת חוק טובה יותר מוסכמות חברתיות לגבי זנות.

בהיסטוריה האמריקנית המוקדמת, המונח "דירה דיסקרטית" שימש כדי להתייחס לכל המוסדות ששירתו גברים שרצו להחליף כסף או רכוש עבור שירותי מין. זה כלל עסקים כמו מסבאות ואולמות הימורים. דירות דיסקרטיות פעלו בעיקר בערים באמצע המאה ה-19 בשל ריכוז התושבים שהתגוררו באזורים עירוניים. הערים היו גדולות ומאוכלסות יותר מאזורים כפריים, מה שהפך אותן למקומות אידיאליים יותר לזנות. בצפון ארצות הברית חולקו גם הדירות הדיסקרטיות לדירות דיסקרטיות לבנים ולדירות דיסקרטיות אפרו-אמריקאים. הנשים שעבדו במפעלים אלה חולקו בדרך כלל לשתי קבוצות אלה ואפליה גזעית הייתה דבר שבשגרה.

במהלך סוף המאה ה-19, הייתה דחיפה חברתית לקראת קבלתם של עסקים אלה ופוליטיקאים החלו לנקוט צעדים כדי להפוך אותם לבלתי חוקיים. ערים מסוימות החלו לסגור את הדירות הדיסקרטיות שלהן כבר באמצע המאה ה-19, בעוד שאחרות המשיכו לפעול עד תחילת המאה ה-20. בסופו של דבר, חוק מאן של 1910 הפך את זה לבלתי חוקי על פי החוק הפדרלי להסיע נשים מעבר לקווי המדינה למטרות זנות. חוק זה שם למעשה קץ לתחבורה הבין-מדינתית לסחר בזנות.

עם הופעת המכונית בתחילת המאה ה -20, כמה דירות דיסקרטיות עברו מאזורים עירוניים לתוך המדינה. מכיוון שמכוניות אפשרו לנשים מסוימות להציע שירותים ללקוחות שאחרת היו צריכות לחפש בעיר, מקומות אלה נודעו בשם "בתי כביש" או "דירות דיסקרטיות למכוניות". דירות דיסקרטיות הפועלים באזורים כפריים התמקדו בדרך כלל בקייטרינג לנהגי משאיות ונוסעים למרחקים ארוכים.

השפל הגדול פגע קשות ברבים מהמפעלים הללו ורבים מהם נסגרו. דירות דיסקרטיות שנותרו פעילים המשיכו להיות תחת מעקב צמוד של אנשי אכיפת החוק והצלבנים המוסריים. בשנות ה-50 וה-60 היו פשיטות משטרתיות תכופות והעונשים על הפעלת דירה דיסקרטית כללו עונשי מאסר וקנסות גדולים.

כיום, הזנות ממשיכה להיות פעילות בלתי חוקית בארצות הברית. בעוד שאין נתונים סטטיסטיים זמינים כדי למדוד את הפופולריות של דירות דיסקרטיות, רשויות אכיפת החוק המקומיות ומוסדות אחרים מנסים באופן פעיל לחסל את העסק. למרות אי החוקיות של הזנות, צורות שונות של הסחר ממשיכות לפעול הן במחתרת והן בגלוי בחלק מהערים.

סביר להניח שהדירות הדיסקרטיות לעולם לא יחזרו לפופולריות הקודמת שלהם. עם זאת, מורשתם ממשיכה לחיות בהשפעות המתמשכות שהיו למוסדות אלה על החברה, במיוחד במונחים של זכויות נשים. בעוד רפורמטורים רבים זלזלו בהדירות הדיסקרטיות, וראו בהם שחיתות של הטבע האנושי, החלפת הכסף לשירותי מין היא הוכחה עד כמה רחוק הגיעו נשים בכל הנוגע לזכויותיהן ולשכר שהן יכולות להרוויח. בין אם הן סיפקו שירותים מתוך הדירה הדיסקרטית או בשטח פתוח על ידי תיפוף עסקים ברחוב, נשים אלה סיפקו שירות חשוב שלא היה זמין להן לפני תקופה זו בהיסטוריה. מורשתם חיה עד היום.

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי ולא מובן הוא עולם פטישי המין. פנטזיות ותשוקות נסתרות אלה יכולות לנוע בין…

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

כשאנשים חושבים על ישראל, הערים הראשונות שעולות לעתים קרובות לראש הן תל אביב, ירושלים וחיפה. מטרופולינים שוקקים אלה הם ללא ספק יעדי תיירות פופולריים ובצדק, שכן כל אחד מהם מציע חוויות ייחודיות משלו. עם זאת, יש עיר הממוקמת…

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה במהלך יחסי מין. בעוד שזה קשור בדרך כלל עם גברים…

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית