היתרונות החושניים של עיסוי ארוטי

היתרונות החושניים של עיסוי ארוטי

מספר מילים 412

כשמדובר באינטימיות, אין כמו עיסוי חושני. לא רק שזה יוצר הנאה עזה בעוררות ואורגזמה, אלא זה גם מזין את הגוף והנפש שלך. זה כבר זמן רב הוכח כי טיפול עיסוי קבוע מגביר את תאי הדם הלבנים, אשר חשובים להגנה על הגוף מפני חיידקים ומחלות. עם זאת, אלמנטים חושניים של עיסוי ארוטי (שאורך כ-60 דקות ובדרך כלל נגמר בסקס …) לקחת את היתרונות האלה לרמה חדשה לגמרי. התחושה הסקסית שמקבלים מעיסוי מסוג זה גם מעלה את רמות האוקסיטוצין, מה שידוע כמגביר תחושות של קרבה וחיבור. זה יכול להוביל למערכות יחסים קרובות יותר ולחיים מספקים יותר, הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית.

עיסוי אינטימי מבוצע לרוב כחוויה זוגית, וזו הדרך המושלמת ליצור קשר ולהתחבר אחד לשני ברמה אינטימית יותר. זה גם עוזר לשני הצדדים ללמוד איך לרצות אחד את השני, אשר יכול להיות מועיל עבור הצד הרומנטי של מערכת היחסים שלך.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עיסוי המשתמש במשיכות מגרה, עמוקות ומעוררות. זה יכול גם לשלב מגוון רחב של טכניקות ארוטיות, כולל חיכוך וליטוף של האזורים האינטימיים של הגוף. השימוש בשמן עיסוי חם הוא אלמנט נוסף שיכול לעזור להפוך את החוויה לחושנית יותר. זה יכול לעזור לפתוח את נקבוביות הגוף ולאפשר חדירה עמוקה יותר של שמני העיסוי, אשר ישפר את התחושה הסקסית של הפגישה.

זיגמונד פרויד תיאר את העור כארוטוגני לחלוטין, ונכון שגירוי קולטני המגע של הגוף במהלך עיסוי ארוטי מצית אותם. הלישה, השפשוף והליטוף של הגוף במהלך עיסוי מסוג זה מגרים את קולטני העצבים הרגישים מינית, מה שעלול להוביל לאורגזמה.

מכוני עיסוי ארוטיים רבים כוללים אזור המתנה בו תוכלו להירגע ולשוחח עם הבנות לפני שתבחרו את סוג העיסוי שברצונכם לקבל. הצוות יכול לתת לכם כמה טיפים למה לצפות וכיצד להתכונן לעיסוי. ואז הם יראו לך לחדר עיסוי שבו אתה יכול לבחור את הבחורה האהובה עליך לתת לך עיסוי ארוטי שלך.

מלבד הגברת אוקסיטוצין ואנדורפינים, שהם משככי הכאבים הטבעיים של הגוף, עיסוי חושני יכול גם להפחית את רמות הלחץ שלך. זה יכול גם לקדם שינה טובה יותר, כפי שהוא יוצר עלייה סרוטונין, אשר מסייע לך להירדם. זה גם משפר את השרירים והמפרקים שלך על ידי פירוק רקמות קשורות ושחרור הורמונים להרפות את הגוף.

הדבר הטוב ביותר על עיסוי ארוטי היא שאתה יכול ליהנות ממנו בעצמך או עם שותף. המפתח הוא לתקשר עם השותף שלך על איזה סוג של לחץ הם רוצים, ואיפה על הגוף הם רוצים להיות עיסוי. אם זו הפעם הראשונה שאתה נותן עיסוי ארוטי, זכור לבדוק עם השותף שלך להקשיב לאותות שלהם. אתה יכול גם לנסות להתאמן על חברים או בני משפחה לפני שאתה לוקח את כישורי העיסוי הארוטי שלך לשלב הבא.

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

לגלות את יופייה של חיפה:

לגלות את יופייה של חיפה: לחקור את העיר המגוונת בישראל ספוגה בהיסטוריה, תרבות ויופי טבעי עשירים, חיפה היא עיר בישראל המציעה שילוב ייחודי של מסורות עתיקות והשפעות מודרניות. לעתים קרובות מתעלמים ממנה לטובת…

לגלות את יופייה של חיפה:

נערות ליווי: הבנת עולם הנערות ליווי המקצועיים

עולם החברות המקצועית קיים כבר מאות שנים, ושורשיו נעוצים בתרבויות עתיקות. עם זאת, רק בשנים האחרונות הפך הליווי למקובל ומוכר כמקצוע לגיטימי. בעידן המודרני הזה, נערות ליווי כבר לא נתפסות רק כאובייקטים מיניים,…

נערות ליווי: הבנת עולם הנערות ליווי המקצועיים

העולם הזוהר של נערות ליווי: מה שאתה צריך לדעת

נערות ליווי, הקשורות לעתים קרובות לעולם היוקרה וההנאה, היו נושא של קסם וספקולציות לאורך ההיסטוריה. מהחצרות העתיקות בחצרות המלוכה ועד לנערות הליווי היוקרתיות של ימינו, נשים אלה היו חלק בלתי נפרד מהחברה ומילאו…

העולם הזוהר של נערות ליווי: מה שאתה צריך לדעת