התרגול העתיק של טנטרה: הבנת היתרונות שלה מעבר למיניות

התרגול העתיק של טנטרה: הבנת היתרונות שלה מעבר למיניות

מספר מילים 430

טנטרה היא תרגול עתיק שיש לו שורשים בהינדואיזם ובבודהיזם. למרות שאנשים רבים מכירים את הטנטרה כתרגול הקשור לשמחה מינית, טנטרה היא הרבה יותר מסתם פעילות בחדר השינה. למעשה, התרגול הרב-גוני ידוע כמביא בריאות רוחנית ואיזון לעוסקים בו.

טנטרה קיימת כבר מאות שנים ויש לה שורשים הן בהינדואיזם והן בבודהיזם. המילה בסנסקריט "טנטרה" מתורגמת ל"לארוג" או "מערכת" ובמהותה נחשבת כמייצגת את אריגת המישורים הפיזיים, הנפשיים והרוחניים יחד כדי להגיע לאחדות עם היקום. כפרקטיקה עתיקה הספוגה במסורות מזרחיות, עקרונותיה יכולים להיראות מורכבים ומרתיעים למתרגלים מודרניים. עם זאת, ההתמקדות של טנטרה בחיבור ובהבנה רלוונטית כעת יותר מתמיד.

טנטרה מובנת בצורה הטובה ביותר באמצעות חמשת עקרונות הליבה שלה, המספקים את הבסיס לכל תורתה. עקרונות אלה הם גורל, כוונה, אובייקטיביות, איחוד ואושר.

גורל הוא הרעיון שחייכם מורכבים מנתיבים והחלטות שונות שקיבלתם לאורך הדרך. במהלך המסע שלכם, אתם יכולים לבחור להתמקד במקום שבו אתם נמצאים ולאן אתם הולכים או להיכנע לנתיבים שכבר נבחרו. מטרת הגורל בטנטרה היא להבין את המושג "קצבה" וכיצד מחשבותיו, מילותיו והתנהגויותיו של הפרט גורמות לצמיחה או לקיפאון.

הכוונה מתמקדת ב"מה" במסע, או בהחלטה לאן ללכת. הכוונה עוסקת בהבנת ה"למה" וה"מה" שמאחורי פעולה. כטנטרי, אדם צריך לשאול את עצמו מה מניע את מעשיו ולהבין את המניעים שלו כדי להבטיח התפתחות חיובית.

אובייקטיביות היא להבין את החלקים של עצמך שמעכבים אותך, ולאחר מכן לנקוט צעדים כדי להסתכל על היבטים אלה של עצמך מנקודת מבט ניטרלית. אובייקטיביות היא גם המפתח להבנת הזולת, ולאפשר לאדם לשחרר דעות קדומות ושיפוטים.

איחוד הוא מושג העוסק בחיבור ההדדי של כל הדברים. זה כולל הבנה שכבני אדם, כולנו חלק ממשהו גדול יותר מעצמנו. באמצעות הכרה בדמיון בינינו, אנו יכולים להשיג תחושה של אחדות שיכולה להביא לשינוי רוחני עמוק.
escort 4 U,אסקורט 4 יו

אושר הוא המטרה הסופית של הארה בטנטרה. המצב המאושר מושג על ידי הכרה וקבלה של עולמו הפנימי והחיצוני של האדם. בטאואיזם, מצב זה נקרא וו ווי, שפירושו "לא עושה". ברגע שמגיעים למצב הזה, אומרים שהפחד והדאגה מתפוגגים, ומשאירים את האדם מרוצה ושלו.

בנוסף לעקרונות, טנטרה יש תרגולים רבים אחרים וטקסים המשמשים כדי להגיע למטרה הסופית של אושר רוחני. תרגולים אלה מאופיינים בעוצמתם הפיזית והרגשית האינטנסיבית, ועשויים לכלול תרגילי נשימה, מדיטציה, הדמיות, מנטרות, שירה, עיסוי ועבודה אנרגטית.

חשוב לזכור כי טנטרה אינה דת. זהו תרגול רוחני או אורח חיים שניתן להתאים לדתות רבות, פרקטיקות רוחניות, ואפילו כאלה שאינם מזדהים עם תרגול רוחני כלשהו. זה תלוי באדם להקשר את התורות באופן שמביא להם את ההבנה והתועלת הגדולה ביותר.

טנטרה היא תרגול של הבנת טבעו האמיתי של האדם והבנת הפוטנציאל האמיתי שלו. התורות מספקות דרך לאנשים להיות מודעים לעצמם ולקשר שלהם ליקום. בסופו של דבר, מטרתו היא להביא את האדם להיערכות עם האנרגיה של היקום, ולאפשר לו להתחבר לתחושה עמוקה של סיפוק ואושר.

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי ולא מובן הוא עולם פטישי המין. פנטזיות ותשוקות נסתרות אלה יכולות לנוע בין שפירות…

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

כשאנשים חושבים על ישראל, הערים הראשונות שעולות לעתים קרובות לראש הן תל אביב, ירושלים וחיפה. מטרופולינים שוקקים אלה הם ללא ספק יעדי תיירות פופולריים ובצדק, שכן כל אחד מהם מציע חוויות ייחודיות משלו. עם זאת, יש עיר הממוקמת ממש…

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה במהלך יחסי מין. בעוד שזה קשור בדרך כלל עם גברים מבוגרים,…

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית