כיצד תהפוך אותה לחרמנית, טיפים חשובים לגבר

כיצד תהפוך אותה לחרמנית, טיפים חשובים לגבר

מספר מילים 302

זמן סקסי בחדר השינה הוא חלק חשוב בכל מערכת יחסים, אבל לפעמים זה יכול להיות קשה לקבל את השותף שלך במצב רוח. אם אתה מתקשה להכניס אותה למצב רוח, הנה כמה טיפים קלים כדי לגרום לה להיות חרמנית.

1. הראה לה שאכפת לך – החמיא לה והראה לה שאתה מעריך אותה. זה יכול להיות פשוט כמו להגיד לה שהיא נראית יפה, או להחמיא לבחירת הבגדים או השיער שלה. כשהיא יודעת שאכפת לך ומעריך אותה, סביר יותר שהיא תהיה מעוניינת לחקור את המיניות שלה ולהיפתח אליך.

2. Talk Dirty – דיבור מלוכלך יכול לעזור לה להניע את המנוע שלה ולהכניס אותה למצב רוח. התחל לאט כדי להתחיל את השיחה, אבל אז לחקור נושאים טאבו יותר ולראות איך היא מגיבה. אם לא נוח לה, אז לסגת. אבל אם נראה שהיא נהנית מהשיחה, זה עשוי לקחת את הדברים לרמה חדשה.

3. לגעת בה- נגיעה חשובה בכל מערכת יחסים מינית. התחילו לאט, אבל כשהעניינים מתחממים, הניעו את ידיכם סביב גופה וחקרו. שימו לב איך היא מגיבה לנגיעות שלכם, ותנו לה לדעת שאתם מוצאים אותה מושכת.

4. נסו משהו חדש – התנסות בטכניקות מיניות חדשות יכולה להיות מעוררת מאוד עבור שניכם. בנוסף, זה יכול לעזור לתבל את חיי המין שלך אם הדברים הפכו קצת משעממים. העלו נושאים של תפקידים או פעילויות חדשות וראו כיצד היא מגיבה.

5. כבו את הטכנולוגיה – אחד הנושאים הגדולים ביותר במערכות יחסים מודרניות הוא הסחת הדעת של הטכנולוגיה. כשמגיע הזמן לזמן סקסי, כבו את הטלפונים הסלולריים, המחשב הנייד והטלוויזיה והתמקדו זה בזה. אין דבר רומנטי יותר מזמן לבד רצוף.

טיפים אלה יכולים לעזור לך לקבל את השותף שלך במצב רוח לפעולה חמה ומהבילה. אל תפחדו להיות יצירתיים ולשבור את השגרה השגרתית. בהצלחה! אבל הכי חשוב לא להיות מתסוכל כאשר האישה אינה מעוניינת בסקס. שלא תעשה לך טובות, אתה תמיד יכוללמצוא בחורות חרמניות וסקסיות פי אלף באתר https://www.vsexy1.com/

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי ולא מובן הוא עולם פטישי המין. פנטזיות ותשוקות…

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

כשאנשים חושבים על ישראל, הערים הראשונות שעולות לעתים קרובות לראש הן תל אביב, ירושלים וחיפה. מטרופולינים שוקקים אלה הם ללא ספק יעדי תיירות פופולריים ובצדק, שכן כל אחד מהם מציע חוויות ייחודיות משלו.…

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה במהלך יחסי מין. בעוד שזה…

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית