פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מספר מילים 630

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי ולא מובן הוא עולם פטישי המין. פנטזיות ותשוקות נסתרות אלה יכולות לנוע בין שפירות יחסית לביזאריות וטאבו. במאמר זה, נסתכל מקרוב על מה הם פטישים, סוגים נפוצים של פטישים, ואת הפסיכולוגיה מאחורי הרצונות האלה.

מהו פטיש?

פטיש מוגדר כמשיכה מינית לאובייקט, חלק גוף או תרחיש ספציפי שאינו קשור בדרך כלל לעוררות מינית. המונח "פטיש" מקורו במילה הפורטוגזית "feitiço", שמשמעותה קסם או מושא פולחן. בעוד שחלק עשויים לראות בפטישים סטייה מהמיניות המסורתית, האמת היא שפטישים נפוצים יותר ממה שניתן לחשוב. על פי מחקר של אוניברסיטת מונטריאול, כ -45% מהאנשים יש איזשהו פטיש. משמעות הדבר היא כי לפחות אחד מכל שני אנשים עשוי להיות משיכה מינית למשהו לא קונבנציונלי.

סוגים נפוצים של פטישים

פטישים יכולים להשתנות מאוד בטבע, ורשימת הפטישים האפשריים היא אינסופית. עם זאת, ישנם סוגים מסוימים של פטישים הנפוצים יותר בחברה. אלה כוללים פטישים רגליים, שעבוד, משחק השפעה, משחק תפקידים, לטקס / עור, ומציצנות / אקסהיביציוניזם.

פטישים לרגליים, או פודופיליה, הם משיכה מינית לרגליים או הנעלה. זה יכול לנוע בין נשיקות או נגיעה ברגליים לריח נעליים או גרביים. בעוד רבים עשויים למצוא את הפטיש הזה מוזר, פטישים ברגל נפוצים יותר ממה שניתן לחשוב, עם כמה מומחים הקובעים כי הוא הפופולרי ביותר של כל הפטישים.

פטישים של קשירות כרוכים בשימוש באיזוק, כגון חבלים, אזיקים או שרשראות, כדי להגביל את תנועתו של בן הזוג במהלך פעילות מינית. זה יכול לכלול גם פעילויות כגון מכות, משחקי תפקידים וחסך חושי.

פטישים של משחקי אימפקט כרוכים בקבלה או גרימת כאב במהלך פעילויות מיניות. זה יכול לכלול מכות, חתירה, או שימוש בכלי BDSM כגון שוטים או floggers. כמו בכל פטיש, הסכמה ותקשורת חיוניות לחוויה בטוחה ומהנה.

פטישים של משחקי תפקידים כרוכים בביצוע תרחישים או תפקידים ספציפיים במהלך פעילויות מיניות. זה יכול לכלול תלבושות, אביזרים ומשחק דינמיקות כוח שונות. פנטזיות פופולריות של משחקי תפקידים כוללות רופא/חולה, מורה/תלמיד ואדון/עבד.

פטישים של לטקס/עור כרוכים במשיכה מינית לחומרים עצמם. זה יכול לכלול ללבוש או לגעת בבגדי לטקס או עור, כמו גם לשלב אותם בפעילות מינית. אנשים מסוימים עשויים גם להיות פטיש עבור אביזרים מסוימים, כגון מגפיים או כפפות, עשוי מחומרים אלה.

מציצנות ואקסהיביציוניזם כרוכים בגירוי מיני על ידי צפייה באחרים עוסקים בפעילויות מיניות או צפייה תוך כדי עיסוק בפעילויות מיניות. ניתן לעשות זאת באופן ציבורי, כגון בפארק או דרך חלון, או באופן פרטי, כגון באמצעות מצלמת אינטרנט.

הפסיכולוגיה מאחורי פטישים

אין תשובה אחת ברורה מדוע מישהו עלול לפתח פטיש. כמה מומחים מאמינים כי החוויות המוקדמות שלנו ואת החינוך יכול לשחק תפקיד בהיווצרות של פטישים. לדוגמה, אדם המקשר הנאה עם כפות רגליים עקב עיסוי כף רגל על ידי הורה כילד עלול לפתח פטיש כף רגל מאוחר יותר בחיים.

אחרים מאמינים שפטישים נובעים מתשוקות תת הכרתיות שלנו והשתקפויות של האישיות שלנו. זיגמונד פרויד, אבי הפסיכואנליזה, טען כי פטישים יכולים להיות קשורים לחוויות הילדות שלנו ולתשוקות מיניות מודחקות.

אתר מומלץ www.webescortagency.com
בנוסף, מומחים מציעים כי פטישים עשויים להיות דרך עבור אנשים להביע את המיניות שלהם בצורה מבוקרת ובטוחה יותר. לדוגמה, מישהו שיש לו פטיש קשירות ומרגיש חרד לוותר על שליטה בחיי היומיום שלהם עשוי למצוא את זה משחרר ומעורר בחדר המיטות.

האם יש לאמץ או להדחיק פטיש?

אין תשובה נכונה או לא נכונה לשאלה זו, שכן פטישים יכולים להשתנות מאוד באופי ובעוצמה. מה שחשוב הוא שאנשים שיש להם פטישים יבינו שהרצונות שלהם תקפים ולא משהו להתבייש בו. כל עוד כל הצדדים המעורבים נותנים הסכמה והתקשורת פתוחה, עיסוק בפעילויות פטיש יכול להוסיף התרגשות והנאה לחיי המין של האדם.

דיכוי פטישים יכול לעתים קרובות להוביל לרגשות של בושה, אשמה, והתנהגויות מזיקות פוטנציאליות. במקרים מסוימים, אנשים עשויים לחפש דרכים לספק את הפטישים שלהם בדרכים לא בריאות ולא בהסכמה. בנוסף, התעלמות מהרצונות עלולה להוביל לחוסר סיפוק ואף לחוסר תפקוד מיני במערכות יחסים.

חשוב גם להבדיל בין פנטזיה למציאות. בעוד שלאדם עשוי להיות רצון לעסוק בפטיש מסוים, זה לא בהכרח אומר שהוא רוצה לבצע אותו במציאות. פנטזיות הן לעתים קרובות נזילות ויכולות להשתנות עם הזמן, וזה תלוי באדם להחליט אם

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

נערות ליווי: המקצוע השנוי במחלוקת והלא מובן

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי, מלוות מקצועיות או מחזרות, הן אנשים המציעים את חברותם ואת שירותי המין שלהם בתמורה לתשלום. מקצוע זה קיים כבר מאות…

נערות ליווי: המקצוע השנוי במחלוקת והלא מובן

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקם על חוף הים התיכון של ישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק המציג תערובת ייחודית של מודרניות ומסורת. ידועה בחופים הזהובים שלה, חיי הלילה המשגשגים והמורשת…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

נערות ליווי: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

המונח "נערת ליווי" עשוי לעורר דימויים שונים עבור אנשים שונים. חלקם עשויים לדמיין ליווי זוהר ויוקרתי המשרת את העשירים והחזקים, בעוד שאחרים עשויים לקשר זאת עם…

נערות ליווי: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת