תנוחות מין ידידותיות לנשים שכל זוג צריך לנסות

תנוחות מין ידידותיות לנשים שכל זוג צריך לנסות

מספר מילים 523

עבור זוגות המעוניינים לתבל את העניינים, התנסות בתנוחות מין חדשות היא הפתרון המושלם. מסגנון הכלבלב הקלאסי ועד למשהו קצת יותר מחוץ לקופסה, יש המון תנוחות סקס מדהימות לחקור. עם זאת בחשבון, הנה כמה תנוחות סקס ידידותיות לנשים המובילות שכל זוג צריך לנסות לפחות פעם אחת.

קאוגירל
תנוחת הבוקרים היא בדרך כלל אחת מתנוחות המין הראשונות שעולות בראש כאשר שוקלים לילה של תשוקה לוהטת. כפי שהשם מרמז, בת הזוג יושבת על הגבר עם רגליה מחוץ לשלו, מחזיקה את משקלה בזרועותיה. תנוחה זו היא תכליתית להפליא מכיוון שהאישה יכולה להישען קדימה, אחורה או מצד לצד, ובנוסף היא שולטת בעומק החדירה.

קאוגירל הפוכה
בדומה לקאוגירל המסורתית, תנוחת המין ההפוכה של הקאוגירל גורמת לבן הזוג הנשי לפנות הרחק מבן זוגה בזמן שהיא חוגרת אותו. זה מספק לאישה זווית כניסה ייחודית ורמה חדשה לגמרי של תחושה תוך כדי תנועה. כבונוס, עמדה זו מעניקה לגברים מבט מדהים על הפעולה.

מיסיונר
העמדה המיסיונרית הקלאסית חביבה מסיבה מסוימת. עמדה זו מספקת קרבה נחוצה מאוד ויכולה להיות אינטימית להפליא. בנוסף, מכיוון שזו אחת התנוחות הנפוצות ביותר, קל לכוונן ולהתאים אישית כדי למצוא את הזווית המושלמת. יתר על כן, גברים יכולים בקלות לשנות את עומק החדירה בתנוחה המיסיונרית לחוויה מהנה עוד יותר.

כפיות
אחת מתנוחות המין הנוחות ביותר, כפיות דורשת מבני הזוג לשכב זה לצד זה, כאשר האישה לוקחת את ההובלה. תנוחה זו מאפשרת חדירה רדודה, מה שהופך אותה לאידיאלית למי שמחפש יחסי מין אינטימיים יותר. בנוסף, תנוחה זו מושלמת לזוגות שרוצים להתנשק ולהחליף נגיעות רומנטיות לאורך החוויה.

דוגי סטייל
נחשב לאחת מתנוחות המין הלוהטות ביותר, סגנון כלבלב מציב את האישה בעמדת כוח. עם בן זוגה מאחוריה, האישה יכולה להשתלט על עומק וזווית החדירה. בנוסף, הגבר יכול בקלות להשתמש בידיו כדי להחזיק את הירכיים של בת זוגו או לספק גירוי נוסף.

הפרפר
תנוחת הפרפר היא בחירה מצוינת לזוגות שרוצים לקחת את החדירה לשלב הבא. תנוחה זו מחייבת את בן הזוג הגברי לשבת כשרגליו מתוחות לפניו, בעוד בן הזוג הנשי חוגר אותו, רוכן ואוחז בירכיו לתמיכה. זווית חדירה זו מאפשרת חדירה עמוקה, שיכולה להיות מהנה להפליא לשני בני הזוג.

עומד
תנוחות סקס בעמידה יכולות להוסיף רמה אחרת לגמרי של התרגשות כאשר מתנסים בחדר השינה. תנוחה זו יכולה להיעשות כנגד הקיר או אפילו בזמן שבני הזוג עומדים. כל עוד שני בני הזוג מרגישים בנוח, עמדה זו יכולה להיות ארוטית להפליא ויכולה לשנות את כל הדינמיקה של האופן שבו בני הזוג מתקשרים.

הבמבוק המתפצל
תנוחת מין זו מושלמת לזוגות שאוהבים לקיים הרבה קשר עין אינטימי בזמן שהם עושים אהבה. האישה שוכבת לאחור כשרגליה פשוקות ואילו הגבר שוכב בניצב עם רגל אחת בין רגליה. זוגות שבאמת רוצים להתחבר בזמן שהם עושים אהבה בהחלט צריכים לנסות את המיקום הזה.

המאגד
אם זוג מחפש קצת יותר אתגר, השילוב הוא הפתרון המושלם. כדי לעשות את המיקום הזה, האישה צריכה להיות מסוגלת לעשות פיצול מלא. הגבר שוכב בעוד האישה כורכת את רגליה סביב גופו ולופתת את זרועותיה על כתפיו. זה מספק התאמה יפה והדוקה תוך מתן תחושה מעניינת וייחודית לאישה.

אלה רק כמה מתנוחות המין המדהימות שכל זוג צריך לנסות לפחות פעם אחת. אמנם אין מידה אחת שמתאימה לכולם כשמדובר בתנוחות מין, אפשרויות אלה צריכות לתת לזוגות שפע של השראה כשמדובר בחקר סוגים שונים של תנוחות. עם הרבה מקום להתנסות והרפתקאות, זוגות יכולים למצוא את תנוחות המין המדויקות שמתאימות להם ביותר ולהעצים את ליל התשוקה שלהם.

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי ולא מובן הוא…

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

כשאנשים חושבים על ישראל, הערים הראשונות שעולות לעתים קרובות לראש הן תל אביב, ירושלים וחיפה. מטרופולינים שוקקים אלה הם ללא ספק יעדי תיירות פופולריים ובצדק, שכן כל אחד…

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה…

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית