בחירת צעצועי מין

בחירת צעצועי מין

מספר מילים 310

צעצועי סקס הם דבר מומלץ. מעולים לכל מטרה, וגם לגברים וגם לנשים. ניתן להשתמש בהם כאשר מבלים בדירות דיסקרטיות בתל אביב, או על מנת להתנסות ולרכוש ביטחון לפני. ניתן לנסות עם בת הזוג, וניתן לנסות לבד.

צעצועי מין הם כבר מזמן לא טאבו, הם דבר שכיח ומקובל בימינו. אם אתם חדשים בנושא, להלן כמה נקודות שיש לחשוב עליהן בעת בחירת צעצועי מין.
עבור אילו אזורים הצעצוע מיועד – צעצועי מין יכולים לגרות אזורים שונים. ישנם צעצועים המתאימים ליותר מאזור אחד, וישנם צעצועים המתמקדים באזור אחד. וגם כאשר אנו אומרים אזור אחד, כמו למשל הזין, מסתבר שגם הוא ניתן לצורות גירוי שונות מבפנים ומבחוץ. בחנויות הסקס תועלו להתייעץ לגבי מבחר צעצועים לצורך גירוי אנאלי, גירוי נקודת ה G, גירוי הפטמות ועוד.

  • למי הצעצוע מיועד – חשוב להבין כי ישנם צעצועים המיועדים לשימוש עצמי, והם יכולים להיות מעולים לצורך אוננות לבד. וישנם צעצועי מין המתאימים יותר לבילוי זוגי. כמובן שרוב הצעצועים מתאימים לשני המצבים. אבל תמיד זה משהו שצריך לחשוב עליו. עולה כאן גם השאלה האם זה צעצוע עבור הגבר או עבר האישה. מכיוון שלגברים ונשים מבנה אנטומי שונה, גם הצעצועים יכולים להיות שונים.
  • האם אתם מחפשים משהו ריאליסטי – ישנם צעצועי מין רבים בעלי עיצוב ריאליסטי המדמה את מראה ותחושות אברי הגוף. מבחינה היסטורית לקח זמן עד שהטכנולוגיות התפתחו והצליחו לייצר צעצועים ריאלסטיים. אלו נחשבו למבוקשים ביותר. אך כיום דווקא ישנו ביקוש גדול לצעצועים שממש אינם ריאלסטיים, ודומים יותר לגאדג‘טים טכנולוגיים.
  • צעצועים למתחילים או למתקדמים – אמנם צעצועי מין מתאימים לכולם, אך בהחלט ישנם דברים המומלצים למתחילים, ודברים המתאימים למתקדמים. תוכלו כמובן להתייעץ בחנות הסקס (ואין צורך להתבייש), עבור אילו צעצועים מתאימים למתחילים.
  • שימו לב לחומרים – צעצועי מין עשויים מחומרים שונים. כמובן שישנו הבדל בתחושה, וזהו בהחלט שיקול משמעותי. אך חשוב גם לדעת כיצד לשמור על ההיגיינה של כל חומר וכיצד לטפל בו לפני ואחרי השימוש. חומרים מסוימים קלים לניקוי, ואחרים עשויים להיות בעייתיים. מעבר לזאת יש לדעת כי חומרים מסוימים עלולים לגרום לאלרגיות.

בלוג סקס thebookla.com מאמרים נוספים

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

מיניות היא היבט מורכב ומרתק של טבע האדם. משחר הזמן, אנשים נמשכו לחקור את הרצונות וההנאות שלהם. היבט אחד של המיניות שלעתים קרובות נשאר סודי…

פטישים מיניים: לחקור את עולם הטאבו של תשוקות מיניות

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

כשאנשים חושבים על ישראל, הערים הראשונות שעולות לעתים קרובות לראש הן תל אביב, ירושלים וחיפה. מטרופולינים שוקקים אלה הם ללא ספק יעדי תיירות פופולריים ובצדק,…

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית

תפקוד לקוי של זיקפה (ED), הידוע גם בשם אימפוטנציה, הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או…

OW לרפא ביעילות בעיות זיקפה ולתבוע מחדש את בריאותך המינית